0

Motivul pentru care am oferit modelului Peugeot 308 SW premiul de "Cel mai asteptat model 2014!!!"

In urma publicarii materialului cu „Premiile eBlogAuto 2013”, am primit pe privat numeroase aprecieri dar si critici. Din acest motiv ne vedem datori sa explicam motivul pentru care am ales Peugeot 308 SW „Cel mai asteptat model 2014!” (premiul aferent anului trecut a fost atribuit modelului VW Golf 7). In cadrul „Premiilor eBlogAuto 2013” toate celelalte masini care au primit premii au fost testate exceptand aceasta categorie.
Astfel, noul model de la Peugeot, 308 SW, vine cu motorizarile de 1.6l si 2.0l, cu puteri de 92 si 150 CP. Versiunea de top este cea hibrida, un BlueHDI de 1.6l ce dezvolta 120 CP cu emisii de doar 85g/km si consum mixt de doar 3l/100km. Motorizarile pe benzina sunt doua, versiuni turbo, de 1.2l de 130 CP si 1.6l de 155 CP.
 
Noul Peugeot 308 SW este construit pe o noua platforma EMP2 ce a costat grupul PSA 630 milioane de euro. Aceasta platforma este folosita de grupul PSA pentru constructia modelelor Peugeot 308 si Citroën C4 Picasso (a doua generatie 2013). Datorita acestei platforme, 308 SW are o greutate mai mica cu circa 140 kg fata de modelul precedent. De asemenea, este mai lunga ajungand la 4.58 m iar portbagajul este perfect pentru familisti, atingand valoare de 610l si prin rabatarea scaunelor din spate ajunge la 1660l…cele mai bune valori din clasa sa. Ca element de noutate absoluta la acest model, este disponibilitatea pe versiunile superioare de echipare, in standard, a farurilor LED.
In concluzie, consideram ca Peugeot reuseste cu ultimile sale modele sa revina acolo unde ii este locul, adica printre cele mai importante marci auto. Este clar pentru noi ca noul 308 SW va avea o concurenta puternica din partea VW Golf 7 Variant  (cu un portbagaj mai mic cu 5l), Hyundai i30 CW (cu un porbagaj de 82l mai putin) sau noua Honda Civic Tourer (cu portbagaj mai mare cu 14l).
 
de Robert Drilea
Tag-uri: , ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *