0

Noul Peugeot 308 GTi 2015

Noul Peugeot 308 GTi 2015 se bucură de cel mai nou propulsor: motorul de 1.6L THP S&S de 270 CP sau 250 CP, diferenţialul cu alunecare limitată de tip Torsen®, reglaje ale şasiului, PEUGEOT i-Cockpit. În plus, motorul de 1.6L THP S&S este cel mai eficient din categoria sa, cu un nivel al emisiilor CO2 de 139 g/km şi un consum de 6,0 l/100km.

Încă de la lansarea modelului mitic 205 GTi, peste 800.000 de versiuni sport PEUGEOT şi-au încântat proprietarii: 309 GTi, 405 Mi16, 306 S16… 208 GTi, RCZ R şi noul PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT.

Versiunea vine echipată cu un motor de 1.6L THP S&S cu două niveluri de putere, 182 kW (250 CP) şi 200 kW (270 CP). Noul motor Euro6 integrează sistemul Stop&Start, afişând un nivel al emisiilor de CO2 de doar 139 g/km şi un consum de 6,0 l/100 km. Cu un raport greutate/putere record pe segmentul său, de doar 4,46 kg/CP, 308 GTi 270 CP atinge 100 km/oră în doar 6,0s şi parcurge 1.000 m în 25,3s. Versiunea 308 GTi 270 CP propune un diferenţial cu alunecare limitată de tip Torsen® şi jante pe 19’’ Carbone19 echipate cu anvelope Michelin Super Sport. Pe faţă, 308 GTi 270 CP vine echipat cu discuri de frână de 380 mm, cu etrieri de culoare roşie inscripţionaţi PEUGEOT SPORT şi cu discuri de 268 mm pe spate.

Noul Peugeot 308 GTi de 270 CP 🙂

Posted by eBlogAuto.info on 17 Iunie 2015

Disponibilă în funcţie de ţară, versiunea 308 GTi 250 CP atinge 100 km/h în 6,2s şi parcurge 1.000 m în 25,6s graţie raportului greutate/putere de doar 4,82 kg/ CP.

Stilul 308 GTi este puternic şi exclusiv: garda la sol este coborâtă cu 11 milimetri, iar design-ul inedit părţii frontale şi celei din spate este inedit. Habitaclul este, la rândul său, deosebit de sportiv.

Veritabilă exclusivitate a noului 308 GTi 270 CP, versiunea de caroserie bi-ton, cunoscută sub numele de Coupe Franche, combină nuanţa de roşu exploziv «Ultimate» cu negru «Perla Nera». Opţiunea biton face parte dintr-o gamă de şase nuanţe de caroserie disponibile pentru 308 GTi: roşu Ultimate, albastru Magnetic, negru Perla Nera, gri Artense, alb Perlat şi gri Hurricane. Şasiu reglat de piloţi, motor performant indiferent de nivel, eşapament silenţios, PEUGEOT i-Cockpit, Pachetul Driver Sport, scaune sport… rezultatul este magnific!

Trecerea de la o nuanţă la alta se face cu o precizie chirurgicală, roşu «Ultimate» şi negru «Perla Ner». Denumită Coupe Franche, această combinaţie de culori este simbolul noului 308 GTi by PEUGEOT SPORT: tranşant. Plin de rafinament şi eleganţă, PEUGEOT 308 nu are nevoie de niciun artificiu pentru a construi versiunea sport. Distinctiv, PEUGEOT 308 GTi, denotă un stil caracterizat prin simplitate, care abundă însă în eficienţă.

Cu o experienţă remarcabilă în domeniul competiţiilor auto, PEUGEOT SPORT deţine un departament dedicat exclusiv versiunilor puternice ale gamei. Inginerii acestei echipe şi-au folosit întreaga expertiză pentru a oferi senzaţii sportive inegalabile la bordul noului PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Noua versiune beneficiază de strategia de optimizare a greutăţii, folosită la construirea 308-ului: utilizarea platformei EMP2, haion din material compozit şi oţel cu limită înaltă de elasticitate. Strategia de optimizare a greutăţii s-a materializat în cifre: 4,46 – adică un raport greutate/performanţă record pe segmentul său, exprimat în kg/CP la versiunea GTi 270 CP, gajul unui comportament dinamic de referinţă.

Pentru a exploata la maximum capacitatea acestui şasiu, PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT ascunde sub capotă un motor de 1.6L THP 270 CP S&S. Cu cei 169 CP/l, acest propulsor cu 4 cilindri în linie garantează o putere specifică, cea mai ridicată de pe acest segment. Integrând, de altfel, şi sistemul Stop&Start, completat de vasta expertiză a inginerilor, acesta afişează un nivel al emisiilor de CO2 de doar 139 g/km respectiv 6,0 l/100km, record la această categorie.

Gama 308 GTi by PEUGEOT SPORT propune două niveluri de putere: 270 CP şi 250 CP. Disponibilă în funcţie de ţară, versiunea din urmă constituie accesul la gama 308 GTi şi vine echipată cu acelaşi tip de motor ca şi versiunea cea mai puternică.

Sub capota noului 308 GTi 250, se ascunde un motor EP6 FDTR ce dezvoltă 182 kW (250 CP) şi 330 Nm. Asociat transmisiei manuale ranforsate cu 6 rapoarte, acesta oferă performanţe înalte graţie raportului greutate/putere de doar 4,82 kg/CP. Remarcabil atinge 100 km/oră în doar 6,2s şi parcurge 1.000m D.A. în doar 25,6s.

Dacă o fişă tehnică vă creează o impresie plăcută asupra unei maşini, adevăratele senzaţii sunt experimentate la volan! PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT este dovada vie!

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *