1

Mazda3 2017 s-a lansat în Japonia

Constructorul a dezvoltat Mazda3 2017 (vezi testul nostru cu Mazda 3 2016) plecând de la filosofia centrată pe șofer, acordând atenție sporită comportamentului și percepțiilor pentru a livra o senzație de satisfacție conducătorilor auto și pasagerilor în egală măsură. Compacta sportivă a mai primit o porție de Jinba Ittai, conceptul Mazda de unitate între cal și călăreț aflat la baza modelului emblematic Mazda MX-5.

Mazda3 2017 marchează și premiera mondială a sistemului G-Vectoring Control (GVC). Este primul din noua gamă de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS care oferă un control integrat al motorului, transmisiei, șasiului și caroseriei, și asigură o manevrabilitate mai precisă și un comportament de drum mai bun atât în mediu virtual, cât și real. Modelele Mazda echipate cu motoare diesel vor beneficia de un control și mai precis al propulsiei, ceea ce va îmbunătăți și răspunsul oferit de accelerație. Sistemul este însoțit și de o inovație ce reduce detonațiile specifice motoarelor diesel (Natural Sound Frequency Control) și extinde o altă tehnologie (Natural Sound Smoother) la toate modelele diesel.

2016-Mazda-3-facelift-eblogauto

Echipamentele de siguranță activă și de prevenire a accidentelor includ Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS). Camera frontală înlocuiește sistemul din prezent, bazat pe laser, și extinde plaja de viteză pentru detectarea altor vehicule și adaugă și alte funcții de detecție a pietonilor. Mazda3 2017 va fi disponibilă și cu faruri adaptive LED (ALH), inclusiv fază lungă fără reflexii care asigură o vizibilitate superioară pe timp de noapte fără a orbi alți participanți la trafic și o funcție automată de ajustare.

2016-Mazda-3-facelift-eblogauto (2)

Mazda3 2017 este programată să ajungă în Europa în ultima parte a anului. Gama de motoare include trei variante SKYACTIV-G pe benzină, cel de 1.5l (100 CP) și cel de 2l (120 CP și 165 CP), precum și o versiune diesel SKYACTIV-D, de 2.2l (150 CP). Motoarele pot fi cuplate la două transmisii precise, SKYACTIV-MT, manuală, sau SKACTIV-Drive, automată.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

1 COMMENT

  1. Inchirieri auto Bucuresti

    In curand ii vor depasii pe nemti. Pana acum au produs numai modele de calitate.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *