0

Un nou centru pentru Hyundai

Hyundai Motor a inaugurat noul centru european de testare de la Nürburgring, Germania, reprezentand cea mai recenta investitie a companiei in infrastructura regionala. Finalizarea cladirii, in valoare de 6,62 milioane de euro, a fost anuntata in cadrul unei ceremonii oficiale. Proiectul sustine actiunile de cercetare si dezvoltare desfasurate de catre Hyundai in Europa. 
 
Noul centru de testare al companiei este pozitionat in apropierea celebrului circuit de la Nürburgring si va evalua parametri precum durabilitate si directie de drum pentru toate autovehiculele Hyundai.  
 
 
Constructia noii cladiri Hyundai Motor, ce se intinde pe o suprafata de 3.622 mp a fost demarata in iunie 2012 si a fost finalizata in mai putin de 15 luni. Centrul cuprinde patru etaje si include ateliere noi si spatiu dedicat birourilor si invitatilor. Facilitatea de la Nürburgring reprezinta o extindere a centrului european de cercetare si dezvoltare din Rüsselsheim, Germania, care a devenit sediu pentru diviziile europene responsabile de design si tehnologie inca din anul 2003. 
 
In cadrul testelor desfasurate la centrul european, fiecare autovehicul va efectua 480 de ture de circuit in conditii de condus neprielnice, astfel, simuland un rulaj de aproximativ 180.000 kilometri in mai putin de sase saptamani. 
 
Pe parcursul testelor, vor fi monitorizati, in mod constant, parametri precum sistemul de directie, suspensiile, tinuta de drum si manevrabilitatea. Rezultatele vor fi furnizate catre echipa de dezvoltare, astfel inginerii Hyundai vor putea efectua in timp util orice modificare, respectand cerintele clientilor europeni. 
 
 
Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa a declarat: “Centrul de la Nürburgring reprezinta locatia ideala pentru desfasurarea testelor. Noua cladire vine in completarea centrului tehnologic din Rüsselsheim, permitand o evaluare complexa a fiabilitatii si manevrabilitatii autovehiculelor Hyundai. De asemenea, sintagma <> va sustine consolidarea marcii in Europa.”
 
Circuitul de la Nürburgring este recunoscut pentru nivelul ridicat de dificultate, dispunand de o suprafata de 20,8 kilometri de asfalt. Diferenta dintre cel mai inalt punct al circuitului si cel mai jos este de 300 metri, oferind unghiuri de inclinare in rampa si panta de 17% si respectiv 11%. 
comunicat de presa: Hyundai Romania
Tag-uri: , ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *