Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Eveniment Volvo Primus Auto: Lansare Volvo XC40 si concept showroom&service

Eveniment Volvo Primus Auto: Lansare Volvo XC40 si concept showroom&service

Primus Auto – cel mai mare dealer Volvo din București – ne-a invitat la deschiderea noului showroom și la prezentarea noilor concepte de funcționare a relațiilor cu clienții. Crezând că asta e tot ce vom vedea nu mică ne-a fost mirarea când am văzut că, de sub o perdea, a apărut noul Volvo XC40! Lăsând la o parte arătosul crossover compact al suedezilor, trebuie să apreciem faptul că, de acum înainte, de fiecare dată când mergi cu mașina în service-ul Volvo, vei putea să stai lângă mecanici fără nicio problemă, dacă vrei să te asiguri că mașina ta primește cel mai bun tratament. Acest nou concept se numește VPS – Volvo Personal Service.

 

Fiecare client primește 2 tehnicieni pentru a se soluționa problema mașinii sale, iar timpul petrecut în service se înjumătățește. Asta înseamnă că toată lumea câștigă – mecanicii nu se încurcă unii pe alții având prea multe mașini în service, iar clienții nu sunt nevoiți să stea prea mult în showroom (cu toate că nici acest lucru nu e rău deloc, avand în vedere că noul design interior al showroom-ului amintește de o sufragerie suedeză cu mobilă primitoare, cafea și prăjituri. Tot să vii cu mașina în service). Partea descrisă în paranteza de mai sus se numește VRE – Volvo Retail Experience. De fapt poți doar să mergi la Volvo și să mănânci o prăjitură și să bei o cafea, fără să fie nevoie să ai treabă la service. Niciun alt producător auto nu își deschide atât de mult porțile pentru clienți, iar acest lucru este explicat amănunțit în clipul de mai jos:

 

„Volvo este mai mult decât un producător auto, este un brand care gravitează în jurul oamenilor și al nevoilor lor. Într-o societate în care așteptările clienților sunt în continuă schimbare, iar necesitatea de eficientizare este tot mai mare, Volvo reușește să se mențină printre principalii jucători pe piața auto și să răspundă cerințelor tot mai mari cu servicii pe măsură. Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE) demonstrează încă o dată că omul este cel care stă la baza viziunii Volvo. Noua abordare Volvo are rolul de a ușura viața clientului și de a transforma o obișnuită revizie, spre exemplu, într-o experiență cu totul aparte. Respectăm timpul prețios al clientului, de aceea VPS și VRE înseamnă de fapt servicii personalizate, rapide și eficiente”, a declarat Alexandru Florescu, Managing Director, Primus Auto.

Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eșantion de 1 milion de clienți, relația, timpul și soluționarea problemei sunt principalii factori care influentează nivelul de satisfacție. În acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare și eficientă în materie de service auto și aduce un plus de valoare la nivel de experiență și satisfacție pentru clienții Volvo. Odată ajuns la showroom, clientul se bucură de o experiență completă, sub două concepte unice – Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE).

Pentru eficientizarea timpului, fiecărui client îi este alocată o echipă de service, majoritatea lucrărilor de mentenanță fiind gata în doar o oră. Echipa dedicată preia responsabilitatea întregului proces de service, de la recepția mașinii până la înmânarea cheilor odată ce sunt finalizate lucrările de service.

Pe durata reparațiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spațiu primitor și confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitând astfel drumurile suplimentare. În plus, clientul se bucură și de flexibilitate în stabilirea programării și își poate alege ora de check-in în service în funcție de programul său.

Un alt element de noutate, unic pe piața de profil este păstrarea aceluiași tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparații. Clientul va intra în posesia cărții de vizită a tehnicianului alocat și îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service și construirea unei relații cu cel care are grijă de automobil.

Misiunea Volvo se adresează direct nevoilor clientului pentru servicii rapide, eficiente și personalizate. În acest context, Volvo Retail Experience devine o componentă de bază.

Cât timp sunt efectuate reparațiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spațiu inspirat din stilul și cultura suedeză. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist și este caracterizat de un mix de materiale naturale și mobilier de înaltă calitate. Într-o atmosferă caldă și confortabilă, clientul se bucură de „Fika”, tradițională pauza de cafea suedeză în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanții Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar și o zonă de joacă pentru copii.

În contextul trendului actual de „hibridizare” al automobilelor, Volvo Cars este unul dintre susținătorii vehiculelor eco și, în noul showroom Primus Auto, posesorii de mașini electrice și hibride beneficiază gratuit de două stații de încărcare. Tot aici, aceștia pot realiza o gamă largă de servicii destinate întreținerii mașinii, Primus Auto punându-le la dispoziție suportul unui tehnician certificat. Astfel, dealerul auto răspunde nevoilor tot mai mari din sectorul mașinilor electrice și hibride și oferă reparații și lucrări de mentenanță la standard înalt.

reclama