9

Comparativ SUV Compact: Hyundai ix35 vs VW Tiguan 2014

Model
HYUNDAI ix35 2.0 CRDi Premium
VW Tiguan 2.0 TDi R-Style
Motor
Diesel, 184 CP/392Nm
Diesel, 140CP/320Nm
*UPDATE: exista disponibil si motorul de 2.0 TDi de 177CP/380Nm
Cilindree (cmc)
1995
1968
Cutie de viteze
AT/6 convetionala
DSG/7 dublu ambreiaj
Acceleratie 0-100 km/h
10.1 sec. (la testul cu plecare dupa loc, dupa 50 m a depasit modelul VW Tiguan) 
10.2 sec.
Consum mixt (l/100km)
6.9/ Real cu o viteza constanta de 50km/h: 5.0 si de 100km/h: 7.5
6.3/ Real cu o viteza constanta de 50km/h: 5.5 si de 100km/h: 8.0
Viteza maxima (km/h)
195
193
Dimesiuni L/ l/ ampatament/ ecartament (mm)
4410/1820/2640/1591
4426/1809/2604/1569
Capacitate portbagaj (litri)
591
470
Greutate (kg)
1731
1541
Jante/Anvelope
18″Aliaj+Rezerva in aliaj/225-R55
18″Aliaj/235/50
Siguranta
ABS, airbag-uri fata+cortina cu senzor de rasturnare, senzor de blocare a usilor, alarma, asistenta in urcare si coborare, ESP cu control in viraje si remorcare, faruri bi-xenon cu functie escorta, semnalizare de urgenta, senzori de parcare spate (camera spate) si ISOFIX. A primit 5 stele de siguranta de la EuroNCAP.
Detector de oboseala, asistenta in rampa, airbag-uri fata+cortina, faruri bi-xenon de viraj inclus, ESC, senzori de parcare (camera spate) si ISOFIX. A primit 5 stele de siguranta de la EuroNCAP.
Exterior
Aparatori de noroi, bandouri laterale culoarea caroseriei, grila radiator cromata, lumini de drum cu LED, lumini spate LED, manere usi cromate, oglinzi pliabile si incalzite, proiectoare ceata, protectie solara parbriz si suporti portbagaj exterior.
Pachet R-Style (suspensii sport, bara fata/spate in desgin R – un minus pe offroad, inscriptionare fata/praguri R-line, eleron R, grila radiator), bare longitudinale cromate, lumini de drum/placuta de inmatriculare cu LED.
Interior
Computer de bord, mod ECO DRIVE, directie servo-asistata electric, incalzire in scaune fata+spate,climatizare dubla cu ionizare, torpedou cu refrigerare, oglinda heliomata cu busola, pilot automat, potentiametru intensitate lumina bord, prize suplimentare fata+portbagaj, suport pahare iluminate, tapiterie piele scaune + volan + schimbator, sistem audio MP3 player + USB + AUX cu LCD tactil de 4.3inch (UPDATE: disponibil de 7 inch pe echiparea Luxury) bluetooth cu recunoastere vocala, functie telefon si suspensie confort.
Oglinzi rabatabile, pachet iarna (duze parbriz si incalzire in scaune), radio CD player cu display TFT tactil de 6.5 inch diagonala + cititor SD + 8 boxe + CD changer 6 CDuri cu interfata AUX-IN, lumini ambientale, oglinda heliomata, priza 12V consola fata/spate, scaune acoperite cu tapiterie Kyalami, volan cu insertie cromata R-line, computer de bord „Premium”, climatronic pe doua zone si cruise control si suspensie sport. 

* castiga datorita calitatii materialelor folosite la interior, in ciuda echiparii mult mai bune de la ix35 (ex. tapiterie de piele si scaune incalzite fata/spate)
Pret (euro cu TVA)
28.846 (model testat)
18.306 (entry-level: Hyundai ix35 1.6 GDi 135 CP 2wd Comfort)
32.700 (model testat)
24.020 (entry-level: VW Tiguan 1.4TSi M6, 122 CP Trend&Fun)
Garantie
5 ani fara limita de kilometri, transferabila in toata aceasta perioada de la un utilizator la altul, asistenta gratuita si verificari tehnice gratuite, 5 ani garantie la vopsea si 12 ani garantie la rugina.
4 ani din care 2 ani fara limita de kilometri si 2 ani in limita a 120.000 km, 12 ani garantie la rugina si 3 ani garantie pentru defecte de vopsea.
Revanzare (an fab. 2011-2013, diesel, rulaj pana in 150.000 km, cutie automata, criteriu pret mediu/ani = pret max/pret min)
sursa: autovit.ro

2011= 15.400 euro                      Link
2013= 25.850 euro
2011= 14.990 euro                             Link
2013= 30.887 euro
Calificative acordate pentru fiecare categorie

BUN SLAB
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

9 COMMENTS

  1. ionut

    cine a castigat comparativul?

    1. Robert Drilea

      Voi, cititorii, hotarati asta. Noi am punctat doar la ce capitole stau mai bine modelele (cu rosu BINE, negru SLAB).

  2. George

    Felicitari pentru materialul video!!!

  3. RazvanBB

    Imi place clipul vostru. Referitor la test, respect evolutia marcii Hyundai insa mai are pana cand va atinge varful de calitate a celor de la VW.

  4. Tiberiu

    Bine punctat compartivul vostru. Pe scurt, avem pret+garantie+motor vs calitate nu?

  5. Anonymous

    intre cele doua tot un mercedes mi-am luat :)))))

  6. Anonymous

    ambele modele imi plac dar totusi vw este prea scump pentru ce ofera.

  7. Anonymous

    entry-level: VW Tiguan 1.4TDi M6, 122 CP Trend&Fun , serios ? de cand ? Va rog modificati , dezinformati clientii !

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *