0

BMW – Cel mai de succes brand in 2014

BMW reuseste sa se mentina in fruntea brand-urilor masinilor de lux si in 2014. BMW a vandut 1.811.719 de unitati, o crestere de 9.5% fata de anul precedent. Seria 3 a fost cel mai de succes model al marcii, fiind vandut in 476.792 de unitati.

BMW este urmat de Audi cu 1.741.100 de unitati vandute worldwide, o crestere de 10.5% fata de 2013. Podiumul este incheiat de Mercedes-Benz cu 1.650.010 unitati vandute. Insa, Mercedes-Benz inregistreaza cea mai mare crestere fata de anul 2013 dintre cele trei, respectiv o crestere de 12.9%. Modelele care au avut  succes au fost noul S-Class, CLA-Class si GLA care fiecare s-au vandut in peste 100.000 de unitati.

Insa brand-ul cu cea mai mare crestere de unitati vandute in 2014 fata de 2013 este Porsche care a inregistrat o valoare de 189.850 unitati vandute. O mare parte din acest succes a fost asigurat de noul model Porsche Macan.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *