0

Blogmeet auto cu iz de primavara

 
Astăzi, în timp ce unii se plângeau că va ninge… am avut o zi însorită, cu miros de primăvară, toată sub amprenta ”Hyundai”. Încă mai admir fotografiile făcute de Sebastian, care m-a uimit ieri cu talentul lui la ”4motion” și a fost și astăzi foarte prezent, de a fi surprins momentele importante ale evenimentului. 
 
 
Probabil că nu ați înțeles mare lucru din introducere… A fost prea siropoasă? Nu știu, dar poate că fiecare activitate la care particip are o anumită încărcătură sensibilă. Un blogmeet la inițiativa lui Robert Drilea, reușit și plin de profunzime, ajutat de oamenii companiei Helios Service, foarte deschiși la inițiative, evenimente și promovări puțin ”altfel”. Au înțeles că piața auto este puțin în impas și că anumite canale clasice de promovare trebuie înlocuite cu cele bazate pe Social Media. E cel mai nou mod prin care oameni obisnuiți sau bloggeri pot oricând surclasa alte canale de comunicare, în cel mai eficient și ieftin mod. 
 
 
La o masă rotundă, echipa eblogauto.info și invitații săi, reprezentanți mass media, reprezentanți ai companiilor de leasing sau prieteni, au dezbătut la sediul Helios Service problemele legate de piața auto. În introducere, cu multe emoții, Robert Drilea, un pasionat al mașinilor, a știut să lămurească pe oricine care sunt avantajele și dezavantajele fiecărei clase de mașini: mici, medii sau mari, atât la capitolul fiabilitate sau adaptare pe urban, cât și la tipul de motorizare. Dezbaterea și-a continuat cursul firesc, accentuându-se tendința de prăbușire a pieței auto datorită slăbiciunii cadrului legal, a suportului dat de Statul Roman, a slabei educații a consumatorului etc. Toate dezavantajele rezultate din aplicarea taxelor de timbru, avantajele sau dezavantajele rezultate din aplicarea normativelor privind programul ”Rabla” favorizează în continuare piața second hand, cea care riscă să transforme România în groapa de gunoi a Europei de Vest. 
 
 
Cu toate că reprezentanții companiilor de leasing au încercat să demonstreze că finanțarea pe credit sau leasingul are numeroase avantaje, începând cu scăderea ratei dobânzilor sau facilitarea achiziționării unităților auto cu un avans cuprins între 0-30% și o rată de îndatorare de până la 60%, numărul unităților de mașini noi vândute, la nivel județean, rămâne mult scăzut față de piața second hand. 
 

 

Faptul că ”Hyundai” are cel mai mare procent din vânzări, de la începutul anului și până în prezent, demonstrează faptul că se încearcă toate canalele alternative de satisfacere a consumatorului și vine în întâmpinarea acestuia cu soluții viabile, dar și ieftine, raportul calitate-preț rămânând unul din motivele principale pentru care consumatorul alege o marcă de mașină. 
 
 
Întâlnirea a fost una deosebit de constructivă si s-a finalizat cu un test drive al noilor modele Hyundai I20, i30, Elantra, i40, IX35 , vedeta caravanei fiind fără îndoială noul Santa Fe. 
 
 
Mulțumim organizatorilor Helios Service și invitaților care au onorat cu prezența. O experiență minunată, sub razele soarelui cu iz de primăvară! 
 








Parteneri media:
Milcovul.ro: http://milcovul.ro/wp/?p=4156
VranceaMedia: http://vranceamedia.ro/video-blogmeet-auto-hyundai-la-focsani
JurnaldeBlog: http://www.jurnaldeblog.ro/experienta-mea-hyundai , http://www.jurnaldeblog.ro/masini-second-hand-din-targ-sau-de-la-reprezentanta
Forcsani.ro: http://focsani.ro/event/portile-deschise-hyundai/

Tag-uri: ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *