0

TEST DRIVE VW CADDY 2.0l CRD: Micul caraus din familia VW :)

Scorpion Focsani ne-a pus la dispozitie la inceputul lunii martie modelele Caravanei 4MOTION: Caddy , Amarok  si MultiVan. In continuare va vom prezenta (testerii Robert D. si Dan D.) review-uri complete referitor la aceste modele. Primul model a fost modelul Caddy Trendline cu motorul de 2.0l CRD si cutie manuala…

 

 
MOTOR/CUTIE: Am condus versiunea de 2.0l CRD 4Motion cu o putere de 110CP, cam putin ar zice unii, dar care se vrea a fi un motor economic si nu cu mari valente ale performantelor. Insa daca ne-am gandit strict la consum si pret, va recomand varianta de 1.6 TDI cu 102 CP, mult mai practica. Motorul este unul zgomotos in momentul in care depasim 2.000RPM dar raspunsul acestuia este mult mai bun dupa aceasta turatie. Rapoartele cutiei sunt bine etajate. Trasa este lunga favorizand consumul, mai putin treapta a doua care iti asigura un demaraj mai rapid mai ales dupa plecarile dupa loc…NOTA: 4.2

 

CONSUM: Condusa in Focsani, masina a inregistrat un consum de doar 8l/100km in oras si in afara lui de 5l/100km asa ca putem vorbi de un consum mediu de 6.5l/100kmNOTA: 4.0

 

PERFORMANTE: Pentru micul caraus nu poti avea cerinte prea mari la acest capitol dar care se descurca mult mai bine decat Dacia Dokker, model testat in 2012…NOTA: 3.9

 

SIGURANTA: Modelul din 2007 a primit 4 stele in urma testelor euroNCAP dar este asteptat ca acest model sa obtina maximul, adica 5 stele. Vom reveni imediat ce vom intra in posesia rezultatului…NOTA: 3.9
 

 

INOVARE: Sistemul 4MOTION transfera puterea catre cele patru roti ceea ce face o manevrabilitate mai buna si posibilitatea de virare pe orice tip de teren. Acest sistem ofera o tractiune mai buna si ajuta la mentinerea directiei pe suprafete accidentate…NOTA: 4.2
TEHNOLOGIE: Fiind o masina de „facut treaba”, am gasit un radio-CD cu 6 difuzoare si conexiune AUX-IN, geamuri actionate electric, display multifunctional si compartiment pentru acte iluminat..NOTA: 4.0

 

INTERIOR: Bordul este unul simplu cu butoane mari si intuitive. Un ciuda faptului ca este o utilitara, calitatea materialelor este una superioara iar finisarile si imbinarile masinii sunt bine facute. Pozitia soferului este una buna, inalta, fiind inconjurat de oglinzile foarte mari ce iti ofera o vizibilitate extrem de buna. Spatiu pasagerilor este si acesta unul bun, mai ales scaunelor inalte. Portbagajul este unul foarte mare care incepe de la 3030 litri si poate ajunge pana la 3880 litri, in functie de tipul de caroserie. Mie sincer masinuta mi-a placut mult la drum intins. Masina se conduce foarte usor si in oras, mai ales in conditiile actuale in Focsani. Rigiditatea suspensiilor iti ofera un confort deosebit in oras. Directia este corecta si cu un feedback bun oferit soferului. Garda inalta la sol iti ofera o siguranta in plus la trecerea peste gropile orasuluiNOTA: 4.2

 

 

EXTERIOR: Noul Caddy a primit un facelift mult mai modern care ne induce ideea de dinamism si eleganta prelaut de Golf7…NOTA: 4.3

 

PRET: Ei aici nu putem sa o mai laudam :). Modelul testat are un pret de 26.114 euro cu TVA (pretul este 23.515 euro cu TVA la care se adauga AC, bara protectie, consola centrala, geamuri fumurii, radio cd+aux in), un pret mult prea mare sa zic fata de un Dokker…NOTA: 3.9


PRO: Motor, directie si confortul oferit de masina.

CONTRA: Pretul mi se pare mult prea mare.

Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *