Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Renault Symbioz

Renault Symbioz va fi pentru mulți exact mașina de care au nevoie, în timp ce pentru alții ar putea părea un model redundant – încă un SUV/crossover de la Renault. Francezii au reușit să identifice un cumpărător care are bani de un Captur cu nivel de echipare mai înalt, dar nu reușește să ajungă la un Austral echipat pe placul lui. Acest cumpărător va fi îndreptat de acum către noul Symbioz care nu este nimic altceva decât un Captur cu portbagaj mai mare. Deși acest lucru poate suna peiorativ, declar cu mâna pe inimă că nu aceasta este intenția mea. Renault Captur este deja un model care satisface nevoile multor cumpărători, dar Symbioz ar putea oferi acel plus de versatilitate pe care numeroși posibili clienți îl caută. De ce să-ți iei un Captur cu portbagaj de plafon atunci când pleci în vacanță, când poți cu ușurință să-ți cumperi direct un Symbioz cu portbagaj încăpător. Unde mai pui că Symbioz păstrează una dintre cele mai inteligente soluții de adaptare a spațiului din habitaclu – bancheta culisantă. Fie că vrei să faci mai mult spațiu în portbagaj, sau pentru ocupanții banchetei, Symbioz îți permite să faci asta cu ușurință. Spre deosebire de Captur, Symbios poate fi echipat cu SolarBay, plafonul vitrat ce se opacizează cu tehnologia cristalelor lichide, dar propulsorul disponibil la lansare este identic cu cel de pe Symbioz – E Tech-ul de 145 cai putere este prezent aici alături de cutia multimodală care deja a ajuns celebră. În varianta cu 145 cai putere, acest grup propulsor este mult mai eficient în a pune puterea pe asfalt, astfel că Symbioz beneficiază de cea mai nouă tehnologie a grupului. Da, Austral oferă mai mult spațiu și o dinamică mai așezată, specifică unui SUV, dar Symbioz reprezintă această punte care ar putea fi pe placul multor clienți Renault.

CONCLUZII

Nota:

AUTOR:

TAGS: