7 locuri, un portbagaj cu un volum de 1060l și o gardă la sol de 236mm. Acesta este PEUGEOT 5008 și este echipat cu un motor de 2.0 diesel ce dezvoltă 180CP și un cuplu de 400Nm, suficient pentru a face din această mașină de familie una destul de agilă.
Nefiind neapărat o fană a SUV-urilor din cauza dimensiunilor la care pot ajunge aceste mașini, am fost puțin reticentă la gândul că urmează să testez o mașină cu 7 locuri. Din fericire, m-am bucurat de experiența de condus Peugeot 5008 în ciuda dimensiunilor de 4641mm lungime și 1906mm lățime pentru că, așa cum spuneam mai sus, este o mașină destul de agilă, iar orele pe care le-am petrecut in traficul aglomerat din București într-o zi de vineri, au fost unele plăcute și datorită confortului oferit de “structura” mașinii, dar și datorită faptului că dimensiunile acesteia nu mi-au creat niciun disconfort emoțional. (Bine, poate doar puțin când a trebuit să parchez prin centrul orașului).
În ceea ce privește aspectul exterior, în general îmi place mult direcția în care s-a dus producătorul cu noile modele. Iar pentru 5008 mi se pare că au făcut o treabă bună cu posteriorul, care în continuare nu îmi place, dar pot aprecia că arată mai bine decât la modelul inițial de 5008.
Cât despre experiența de condus în sine, am fost plăcut surprinsă de modul cum reacționează această mașină în modul Sport, de cât de palpabilă este diferența dintre cum simți pedala de accelerație în modul Eco și cum o simți în modul Sport. Având motorul de 2.0, o cutie automată în 8 trepte, o masă de 1607kg și tracțiune față, Peugeot 5008 atinge 100km/h în 9,2 secunde.
În cifre, consumul urban oficial este de 5,3L/100km, dar vă invit să urmăriți prezentarea de pe YouTube să vedeți ce consum am scos eu și, mai important, în ce condiții, iar pe urmă vă veți putea gândi și cum vi se pare prețul de 44.127€ cu TVA inclus.
Nota: