Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive Ford Puma ST-Line X cu motor de 1.0l EcoBoost mHEV

În prezentarea de astăzi vorbim despre noul Puma ST-Line X, cu motor de 1.0l EcoBoost mHEV. Discuția despre această mașină va fi realizată făcând și o mică paralelă cu modelul pe care l-am prezentat deja și pentru care găsiți și articol și clip pe canalul nostru de YouTube, Puma STX, care era echipat tot cu motor de 1.0l EcoBoost mHEV.

Începând cu exteriorul, deși diferențele de design nu sunt dramatice, ele sunt totuși ușor de observat. ST-Line are înfățișarea specifică modelului Puma, de “buburuză”, pe când STX avea anumite linii care îi confereau un aspect mai robust și “agresiv”.
Inclusiv mărimea “pantofilor” diferă, ST-Line stă așezat pe jante din aliaj de 18”.

În ceea ce privește confortul, se face clar diferența între cele două modele. ST-Line are atât scaune confortabile, cât și o suspensie care face deplasarea peste denivelările din oraș mult mai puțin zdruncinată. La modelul STX am precizat că în ciuda nivelului de rigiditate, știu că vor exista oameni care au un grad de suportabilitate mai ridicat și care nu vor avea o problemă în a face drumuri zilnice prin oraș cu o astfel de mașină. În ceea ce privește ST-Line, sunt convinsă că plaja de consumatori cărora le-ar plăcea o astfel de mașină pentru drumurile din oraș este mult mai extinsă.

Când vine vorba despre performanță, diferența nu este chiar atât de notabilă precum este diferența nivelului de confort asigurat de cele două modele. Deși STX are o configurație specială orientată către performanța sportivă, ST-Line reușește să se ridice la un nivel destul de asemănător.
Sistemul de propulsie al modelului ST-Line oferă 155CP și un cuplu de 240Nm, reușind o performanță de la 0 la 100km/h în 8,7 secunde, ceea ce este o diferență mai mică de 2 secunde față de ce reușește STX.

Ambele modele au motoare în 3 cilindri și cutie de viteze în 7 trepte. Am observat o diferență la modul în care vitezele sunt schimbate și mi se pare încă o trăsătură care se adaugă la confortul oferit de ST-Line: trecerea de la o viteză la cealaltă se produce mai lin, chiar și în modul sport.

O altă diferență observabilă ar fi direcția: ST-Line este mai ușor manevrabil, direcția nu este la fel de rigidă; doar atunci când selectezi modul sport simți cum direcția se rigidizează. Pe final, cea mai observabilă diferență între cele două modele ar fi prețul acestora. Pentru ST-Line prețul de achitat după tichetul Rabla ar fi de 26.800€ cu TVA inclus. Vă invităm să urmăriți și prezentarea video de pe canalul nostru de YouTube pentru mai multe detalii despre noul Ford Puma ST-Line X!

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook

AUTOR:

TAGS: