Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Test Drive BMW Seria 3 Touring 2023

2023 este primul an în care poți cumpăra oficial, pentru prima dată de la BMW, primul M3 touring! Primul break de ultra performanță de la bavarezi. 3.0, 6 in linie, turbo, 503 cai putere și 650 Nm cuplu, totul conținut într-o masă totală de 1865 kg. în ciuda masei, 3.6 secunde! Uitați-vă puțin la jantele M pe 19, uitați-vă ce frumos îmbracă pachetul M această caroserie, iată câtă fibra de carbon se află la interior. Aproape că nu-ți dai seama că ăsta nu e un M3 touring.

Această mașină are tot 1.8 tone și simți fiecare kg când ești la volan. In oraș, masa ii permite sa se așeze leneș peste orice denivelare, astfel încât ai impresia că ești pe spatele unui elefant într-un safari. În ciuda masei, frânele acestui model, frane M sport, parte a pachetului M sport de 4300 euro, frânele țin foarte bine în șah dimensiunile generoase ale acestui model.

La 1.8 tone, te aștepți ca o parte din această masă să fie material insonorizant, și așa este. La drum întins, nu se aude nici musca in 330d touring, din punctul meu de vedere fiind alegerea mult mai potrivită pentru amatorii de mers până în Grecia cu familia decât ar fi un X3, de exemplu. Poziția joasă îți dă o senzație de agilitate și sporește sentimentul plăcut al condusului.

Interiorul acesta roșu nu doar se asortează cu mănușile mele, dar oferă finisaje excelente, iar fibra de carbon de la BMW este printre cele mai aspectuoase din industria auto. Frumos împletită, lăcuită și expusă pentru a fi admirată. Spatiul de stocare de cel puțin 500 litri, maxim 1510 litri este mai mult decât suficient. Cele 2 ecrane curbate ce alcătuiesc sistemul de infotainment și instrumentarul sunt mult mai ușor de urmărit decât te-ai aștepta. Uneori sistemele acestea virtuale au prea multe luminițe și culori și pot deveni obositoare, dar n-aș spune că este cazul aici. Ce-i drept, n-am condus prea mult noaptea cu mașina aceasta,dar nu m-ar deranja sa fac asta având în vedere confortul excelent al acestor scaune și puterea farurilor adaptive cu LED.

Acest 3.0 diesel are tehnogie mild hybrid pe 48 volti. Asta înseamnă că există un mic motor electric de 11 cai putere care ajuta motorul termic să opereze în condiții optime. Atunci când intră start stop, repornirea se face cu ajutorul motorului electric de 48 v, ceea ce permite fenomenului sa fie lin și să nu hurducăie caroseria. Energia obținută prin frânare poate fi utilizată pentru a alimenta consumatori sau pentru a susține performanța motorului atunci când conduci sportiv.
La 82.000 euro cu TVA inclus, modelul de test are toate calitățile să reprezinte o alegere mai bună față de un SAV al constructorului bavarez, dar, în final, clienții își aleg preferințele cu buzunarul.

Te invităm să vizionezi review-ul complet a noului BMW 330d Touring în clipul de mai jos!

CONCLUZII

Nota:

Galerie foto Facebook