0

Test BMW i8 Roadster [POV]

Hyundai Ploiesti!

BMW i8 Roadster reprezintă toată libertatea condusului unei decapotabile cu două locuri şi cu soft top operat electric; pe de altă parte, noul BMW i8 Coupé se evidenţiază ca un model foarte sportiv, cu 2+2 locuri. Măsuri de design ultrauşor familiar ce au fost folosite la precedentele modele BMW i au fost adaptate cu meticulozitate pentru cerinţele specifice ale i8 Roadster. Automobilul dispune de uşi gullwing fără cadru, nou concepute, ce sunt realizate din CFRP şi care au exteriorul din aluminiu.

Noul nivel de experienţă a condusului electric se bazează pe versiunea actualizată a bateriei litiu-ion ce a fost dezvoltată pentru BMW i8. Acumulatorul de înaltă tensiune este dispus central în şasiul maşinii. Capacitatea celulelor sale a crescut de la 20 la 34 Ah, iar capacitatea brută de energie a urcat de la 7,1 la 11,6 kWh (net: 9,4 kWh). Autonomia electrică a noului BMW i8 Coupé în ciclul de testare NEDC a crescut la 55 de kilometri, iar noul BMW i8 Roadster are o autonomie de 53 de kilometri.

Mai multe poze cu acest model realizate de fotograful eblogautoAlex Orosanu, puteți găsi AICI!

Tag-uri: , , , , ,
Despre autor:

Sunt de profesie economist si in timpul liber tatic, deci nicio legatura cu industria auto. Dar pentru ca inca din copilarie iubesc masinile, in 2012 am pornit proiectul eblogAUTO.ro.

Articole Similare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi făcută publică. Cîmpurile obligatorii sunt marcate. *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.