Test BMW M4 Cabrio – I love BMW!

Test BMW M4 Cabrio – I love BMW!

Fiind la volanul unui BMW M4 decapotabil, nu puteam decât să mă gândesc cât de departe a ajuns acest constructor și cât de relevant este mai ales în zilele noastre. Forța pe care o are BMW nu a venit de nicăieri, așa că astăzi, pentru că suntem în preajma Zilei îndrăgostiților, nu mă pot abține să nu spun – I Love BMW!

Nu mi-a fost ușor să-mi recunosc că I Love BMW, având în vedere stigma pe care o poartă acest constructor, dar nu trebuie să uităm mașinile care ne-au făcut să visăm de-a lungul vremii, așa că astăzi eu voi enumera 10 dintre modelele mele preferate BMW și vă invit și pe voi să-mi lăsați topul vostru, oricât de mic sau de mare ar fi în comentarii, aici!

I love BMW!

I love BMW!

  1. BMW E30 - primul model la care m-am gândit când am început să fac această listă a fost E30-ul. Un campion al dinamicii, E30 era o plăcere de condus pe drumuri virajate mulțumită distribuției excelente a maselor. Un E30 cabrio facelift 325i Automat, practic strămoșul mașinii de azi, cântărea 1355 kg. Mașina pe care o conduc eu cântărește 2 tone. În 38 de ani s-a îngrășat 650 kg. Cam mult.
  2. BMW E46 a fost și va fi întotdeauna un răspuns excelent la întrebarea - cum aș putea să am o decapotabilă, dar să fie unica mea mașină. BMW îți oferea pentru suma corectă și un hardtop pentru E46-le tău cabrio, astfel că nu-ți băteai capul cu plafoanele de pânză ale vremii. Acesta de pe M4 este super modern și se poate ridica în circa 18 secunde până la viteze de 50 km/h.
  1. BMW F22 mi se pare că este unul dintre cele mai frumoase și mai echilibrate modele BMW moderne. F87 era M2-ul acestei generații și utiliza motorul S55, un motor onest, dar nu la fel de impresionant pentru S58. Inițial, F87 a utilizat un 3.0 6 în linie cu o singură turbină, după care, M2 Competition a trecut la o arhitectură cu 2 turbine, la fel ca mașina pe care o conduc eu azi.
  1. BMW E31 va rămâne tot timpul în mintea mea ca un GT perfect - o mașină îndeajuns de spațioasă și confortabilă pentru a merge la drum întins, dar exact cât trebuie de sportivă pentru a-ți oferi o experiență plăcută de condus în viraje. Pentru că este un GT, foarte mulți optau pentru cutia automată cu 5 rapoarte care, evident, ar păli pe lângă cea cu 8 rapoarte pe care eu o am echipată pe mașina aceasta de test. În ciuda faptului că e o cutie cu convertizor, 0-100 în 3.7 secunde.
  2. Nu știu dacă va exista vreodată un Seria 5 la fel de frumos precum E39 cu al său V8 zgomotos, dacă alegeai M5-ul, desigur. Partea bună este că eu pot să apăs un buton de aici pentru a-i da glas lui M4 atunci când nu deranjez vecinii. Deși, nu înțeleg de ce i-ar deranja acest sunet.
  3. Utilizând același V8 precum M5-ul E39, Z8-ul frapa prin frumusețea sa. N-am văzut niciodată unul în realitate, dar din poze, arată incredibil. Nu cred că acest M4 arată la fel de bine, dar acum, după facelift, cu noua semnătură luminoasă, cu jantele noi și cu culoarea aceasta Velvet Orchid 2 ce costă 5023 euro, parcă nu mai e așa rău. Știu ce veți spune - e culoare de fete. Da, dar e mașină de băieți.
  4. Sunt sigur că dacă n-aș avea ce face cu banii, mi-aș lua un 1M Coupe ca mașină de mers zilnic. Și având în vedere că unul într-o stare foarte bună este circa 60.000 euro, aș putea să-mi iau 2 de banii cu care aș putea să-mi iau acest M4 full option pentru că mașina pe care o conduc eu este 121.000 euro, fără culoarea care costă 5000.
  5. Un BMW M1 ca nou este circa 800.000 euro, dar sentimentul de viteză pe care îl dă acea mașină doar stând pe loc este incredibil. Design auto făcut ca la carte, pentru că în ciuda faptului că arată rapidă, mașina aceea avea 277 cai putere, iar cea pe care o conduc azi ara aproape dublu - 530 cai putere.
  6. BMW E38 este cu siguranță o mașină mai spațioasă  decât acest M4, dar nu neapărat mult mai confortabilă. Amortizoarele acestea adaptive M sunt atât de ascultătoare atunci când mașina este în modul confort, încât nu simți mașina flexând când treci peste denivelări mari, deși este o decapotabilă cu rigiditate structurală mai mică decât coupe-ul.
  7. BMW E9 - un nume atât de simplu. Vreți să știți care e numele complet al mașinii pe care o conduc? - BMW M4 Competition M xDrive Cabrio. Nici nu cred că visau designerii BMW pe vremea lui E9 că mașinile lor vor avea stopuri laser și jante forjate de 19 inch pe față și 20 pe spate.

Pasiunea întâlnește sportivitatea de Valentine's Day

Nu voi reuși niciodată să conduc aceste 10 modele BMW care îmi plac, așa că mă mulțumesc cu acest M4 Competition care reușește să-mi ofere câte puțin din diferitele experiențe de condus ale modelelor bavareze ce-mi plac. Astăzi a fost o zi bună.

#BMW #THEM4 #ValentinesDay